CasMirenkids.reismee.nl

Kikkersloot 3

Lieve kindertjes,

Nog maar een paar weekjes en dan bent ik weer thuis! Dat vind ik fijn want ik heb jullie wel heel erg gemist.

Ik heb met papa en mama en Gijsje heel veel rondgereden in de kampeerauto en dat is heel fijn. Ik mag altijd boven slapen met Gijsje. Op de camping zijn heel mooie skelters en speeltuinen. Ook lekker zwembaden en daar doe ik grote bommetjes. Ik mag ook met papa altijd BBQ-en. De lekkerste zijn de garnalen!

We hebt veel dieren gezien op al die eilandjes. De zeehondje was heel boos en ging grommen omdat papa hem had wakker gemaakt. Toen was Gijsje heel bang geworden. Ik mocht 2 keer in de helicopter. Eerst om de walvissen en de dolfijnen te zien. Dat was supercool!! Toen we naar de sneeuw vlogen was het heel koud. De helicopter maakte wel veel herrie en daarom moesten we doporen op doen. In het museum van de Noord Pool gingen ze het superkoud maken en daar was een speciale auto die door de sneeuw en het water kon rijden.

Toen we naar Australië gingen vliegen waren we Juf Els daar ook op het vliegveld tegengekomen. Dat was grappig. Ik heb samen met Juf Els ijsjes gegeten en de 'Vliegtuigman' voorgelezen.

In Australië zijn keiveel dierentuinen en ik mocht op de speciale vogel zitten en op de Wombat. Papa en mama moest ook veel boodschapjes doen en dat vond ik niet zo leuk. We moesten heel lang wachten om met de bootje onder de brug door te varen en toen was ik echt boos. Gelukkig was er ook weer een strandje om lekker te scheppen met Gijsje. Het is wel raar dat bij jullie het zo koud is en hier heel warm. Maar omdat het zo warm is mag ik wel soms een ijsje eten. Chocola vind ik echt het lekkerste.

We waren ook nog mensen uit Nederland tegengekomen. Die meneer Peter kon heel goed pannenkoeken bakken. Tessa ging proberen te voetballen maar die lukte het echt niet de bal omhoog te schieten. Maar ja hij was ook een meisje.

In de laatste dierentuin was het wel het aller-super-kei-gaafste!! Daar mocht ik een echte slang vasthouden. Dat was niet eng en hij voelde een beetje glibberig. De krokodil had een elastiekje om zijn bek want die heeft heel veel scherpe tandjes om te bijten. Daar waren ook allemaal kangaroes en die ging ik eten geven. Ik hebt papa gevraagd daar een foto van te maken voor jullie.

Bij die andere strandje gingen we in een heel speciale bus die zomaar ook in het water ging varen. Toen mochten Gijsje en ik ook bij de piloot sturen! In de ‘Sponge Bob' toren mocht je iedereen natspuiten en van de glijbanen. Ik ging lekker sneller dan papa. Er was een supergrote douche en toen ik daar onder was, was mama mij kwijt.

We zijn ook nog in de bos geweest en een hele grote berg opgeklimt. Daar waren allemaal vleermuizen aan het slapen in een grot en kangaroos, mieren en spinnen.

Nu weet ik niets meer. Ik ziet jullie allemaal weer na de vakantie.

Daaaag, Jeroen.

Reacties

Reacties

justine

Wat een leuke verhalen allemaal!
Oei, het zal wel weer even wennen zijn voor jullie om hier het leven op te pikken. Er is hier niets veranderd kan ik jullie verklappen. geniet maar van de komende weken en nog bedankt voor jullie uitnodiging!

liefs van ons!

Johan en Marieke

Hey lieve Jeroen en Gijs,
Wat een kei gafe foto's en verhalen van jullie joh! Geniet er nog maar een paar weekjes van! Jeroen wat leuk dat jij je juf tegen kwam! Dat was wel even raar zeker, maar wel super leuk! We genieten weer elke keer van jullie verhalen en foto's hoor, dan zijn jullie toch nog een klein beetje bij ons in de buurt! Een dikke kus van ons en de groeten aan papa en mama he!

Liefs,

Johan en Marieke

Hugo van Paassen

Wouhhhhh Jeroen, wat een mooie foto van die slang! Dat is echt te gek zeg. Dat wil ik ook eens gaan doen. Heel goed van jullie dat wij nu alles al weten want anders moet je straks alles weer vertellen als je thuis bent maar die slangen foto wil ik nog wel een keer zien hoor. Jij bent bijna alweer thuis en dan kunnen we samen eens met de auto's gaan spelen maar nog niet buiten want het is echt geen lekker weer hier. Heel veel groetjes aan je papa,mama en Gijs.

Tom collet

Ik heb geen idee of dit goed gaat maar afijn ik zie wel.
Ik heb het begin gevolgd (Van de reis), en tot mijn verbazing zag ik prachtig gelukkige cas en mir, getrouwd in ver land. Niet dat ik twijfelde over diepere gevoelens maar meer over moderne zaken, dat trouwen een inhoudsloos toevoegsel zou zijn.( Ik als enige tot dan toe getrouwd en enigszins een watje voelend) Veel gepraat soms elkaar lang niet zien maar altijd het gevoel gehad; als cas het werkelijk naar zijn zin heeft dan gaat hij dat willen en samen doen. Ik meen te zien dat jullie het met zijn vieren geweldig naar jullie zin hebben. Ik heb de laatste verslagen gezien en denk geluk te zien. Lieve cas en mir, het allermooiste toegewenst in de korte tijd dat jullie dit nog met zijn allen beleven, en uiteraard daarna.
Lieverds heel veel goeds met elkaar,
Tot ziens in Nedeland
Kus,
Tom Collet

Inge de Liefde

Hoi Hoi
ik kreeg dit adres van een anesthesie medewerker uit Ijsland ziekenhuis die nu op het thorax werkt.
Leuk om te lezen / te zien.

Veel plezier nog verder.

groeten

Inge de Liefde

Hyke

Hoi hoi... Wat een mooie verhalen en prachtige foto's! Echt bijzonder zo'n enorme reis. Hier zullen jullie de rest van je leven plezier van hebben. Altijd terugdenkend aan alle avonturen en bijzondere momenten... Ik werk sinds 11 Jan in het Thoraxcentrum, de woensdag bleef onmogelijk om vrij te krijgen (ivm de boys). Maar we zien elkaar zeker nog! ;-)

Veel plezier nog met de laatste gebeurtenissen en tot snel! Liefs Hyke

juf roos

Hoi Jeroen,

We hebben afgelopen donderdag op het grote digibord van groep 4 jouw foto's gekeken en we hebben je verhaal gelezen. De kikkers vonden het supercool dat jij die grote slang vast durfde te houden!
En dat je die echte krokodil durfde te aaien!
Ook de grote skelter vond iedereen gaaf!
We zijn blij dat je na de voorjaarsvakantie weer terug komt. We hebben je erg gemist!!

groetjes en kusjes van alle kikkers, juf Roos en juf Els.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!