CasMirenkids.reismee.nl

Getrouwd!!!!!

Reacties

Reacties

ellie

Wat een stiekemerds zijn jullie!!!!!!
Maar toch van harte

Groet,
Ellie

Jan Klein

Een officieel gasstel vormen zonder goedkeuring van de Nederlandse Vereniging voor Anesthesiologie en / of opleider: dat kan niet

Hier had de voorzitter of opleider bij moeten zijn

HEEL VEEL GELUK SAMEN

Jan

Mariette Beunders

Beste Cas en Mirjam,

Ongeveer een maand geleden vloog ik samen met mijn vriend naar Nevis om vervolgens op Nisbet plantation een week door te brengen. Daar zag ik jullie palm tree en ik heb er een foto van gemaakt :-D! Hij is nu ongeveer 1,5 m hoog! Als jullie het leuk vinden kan ik deze foto naar jullie doorsturen!

Mariette Beunders

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!