CasMirenkids.reismee.nl

voor de Kikkersloot

Kinderen ik heb je heel erg gemist.

Eerst gingen we naar Engeland. Ik heb daar met opa en oma in Engeland geslapen. Toen gingen we naar een eilandje. Het eilandje heet Nevis. Het is daar fijn geweest. We hebben daar geslapen en gespeeld en gegeten en avondgegeten en middaggegeten. En gezwommen in het zwembad en in de zee. Ik vond dat allebei even leuk. Ik ben geprikt door 10 mieren op het grasveld toen we even gingen eten. Pappa en mama gingen daar trouwen. Trouwen doe je als je elkaar lief vindt.

Toen gingen we nog een nachtje op een ander eilandje slapen en toen gingen we zwemmen en toen werd Gijsje door een kwal geprikt. Hij moest heel erg huilen.

Ik ben met opa en oma op vakantie geweest en toen niet meer. Ik ben in het vliegtuig geweest en heb ook in het vliegtuig geslapen. Ik mocht ook nog in de pilotenstoel zitten en ik mocht op de knopjes drukken.

Toen heb ik taart gegeten voor papa zijn verjaardag in een hele grote stad in Argentinie toen we daar net aangekomen zijn. We zijn naar de dierentuin geweest en gespeeld in de speeltuin. En toen zijn we naar de cowboys geweest en die hadden geen pistolen maar wel een hele grote mes in zijn achterriem. Ik mocht het mes ook even hebben. In het zwembad was een schildpad geweest en die hebben de meneren er uit gehaald.

Op een groot schip mocht ik met de kanonnen schieten (voor nep) van de meneren.

Ik heb voor mijn mama bloempjes geplukt in de tuin van het hotel.

We zijn naar een heel hoge berg geweest, maar ik mocht er niet gaan op klimmen. Verder weet ik niks meer.

Oh ja. Speciaal voor Isabelle, mijn gele knuffelaapje heet gewoon aapje.

Dikke kus voor allemaal. Natuurlijk ook voor juf Roos en juf Els

Jeroen

Reacties

Reacties

de kikkersloot

Hoi Jeroen,

Nou, nou, jij beleeft wel veel avonturen zeg!!! Van de schildpad, de kwal, de mieren en je ziet ook heel veel mooie dingen!!!
En wat is het lekker weer daar! Hier in Nederland is het veel kouder hoor. Wij hebben onze dikke jassen en laarzen al aan. En bijna elke dag regent het, soms keihard!!
Nou Jeroen, nog heel veel plezier!! Doe de groeten aan papa, mama en Gijs.

Dikke kus van alle kikkers, juf Roos en juf Els.

Tom

Hallo Jeroen,

Fijne vakantie. Groetjes Tom. Jammer dat je er niet was tijdens de kerstviering. En ik ben net met mama naar het kerstcircus geweest. Er waren ook acrobaten op een raket en ze deden acrobatendingen. Kom je snel terug en bij me spelen op de Wii.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!