CasMirenkids.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Lieve mensen

Welkom op onze reissite,

Nog minder dan3 weken enhet is zover! we gaan onze droomreis maken. Samen metonze kids gaan we in 4 maanden de hele wereld rond.

Op deze site is onze reis te volgen, we zullen erregelmatig onze reiservaringen en foto's op zetten. Via de kaart kun je precies zien waar we zijn.

De eerste foto bovenaan de site is van het strand bij het hotel op Nevis, waar we zullen starten. Verder zie je foto's van thuis. De jongens zijn al druk in de weer met het slepenvan spullen en vullen van koffers (net als mams overigens). Jeroen kruist elke dag een geslapen nachtje weg op de kalender naast zijn bed. Alle verdriet en boosheidvande vaccinaties lijken door de boys vergeten. Gijs papegaait Jeroen in alles na over de komende reis, terwijl hij al zijn woorden kracht bijzet met veel gezwaai met z'n armpjes.

Hoe werkt de reissite: Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onzemailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Hopelijk zullen jullie met ons mee genieten en een beetje sfeer kunnen proeven.

Veel liefs, Cas, Mirjam, Jeroen en Gijs

Reacties

Reacties

tuut

leuk idee! gaan wij zeker volgen. maar pas op we zullen ook alle "gekke" dingen life meekijken via google earth. privacy ho maar.

veel plezier en cheers,

tuut

Rob

Nou zeg, jaloers zijn we wel. Maar het is jullie gegund en veel plezier toegewenst. Maar blijf altijd voorzichtig en doe geen ondoordachte dingen.

marianne

Het is geweldig om even helemaal niets te 'moeten'"
Ook de woendagen op poli au achter je te laten, en je te realiseren dat hoe je ook je best deed er weer niets hielp.
Ja en ik zal je missen,je gezelligheid, je gezeur, maar ook je gevulde koek.
Maar ga en geniet samen met Mirjam en de kindjes, en pas goed op elkaar.
Ik zal jullie zeker volgen.
Goede reis!
Marianne

Kneus

Ja, dat wordt doorbijten om het allemaal te lezen terwijl wij aan het sneeuwscheppen zijn en hard ah werk..maar ik heb me toch maar opgegeven voor de mailinglist....Mijn favoriete baas met mijn favoriete collega, tsja, ik wens jullie een SUPER reis!!

Edith

Lieve buren, Ik ga jullie verslagen en foto's met heel veel interesse volgen. Ik wens jullie een geweldige tijd toe met elkaar. Dit is met je gezin een ervaring voor het leven. Wij genieten nog steeds na van onze 7 maanden rond de wereld en dat is al weer 3 jaar geleden.(snik) Let goed op elkaar en geniet. Liefs Edith

Cora van m..........

Hallo lieve mensen, vandaag is het zo ver de start van een héle belevenis! Héél stoer!! Héél véél plezier, geniet van elkaar en een goeie reis! Ik kijk uit naar jullie reisverslag! Groeten (bedankt voor het uittypen!) Cora van m.....!

Wouter en Annemarlijn

hee familie! veilig aangekomen in de tropen? heel veel plezier in ieder geval de komende maanden, om te beginnen met de oudjes op het strand! Hopelijk gaan jullie net zoveel genieten als wij hier doen, we zijn benieuwd naar jullie verhalen!

Willem en Anne

Wow, nu al mooie plaatjes. Lijkt me heerlijk om nu met een biertje op het strand te zitten. Kijk nu uit het raam van mijn werk en zie enkel regen...! Geniet er lekker van daar. groetjes WenA

tuut

Mis jullie nog niet. Jammer van het weer bij jullie. Hier is het overigens prachtig! Geen storm en lekker korte broeken weer. Succes daar. Denk intussen even na wanneer we het beste kunnen gaan knotserella met de roze olifanten.
Cheers,

Tuut

marianne, bill, sophie

gefeliciteerd! hele blije foto's, relaxed, en sexy bruidsjurkje hoor! Hoe vaak heb ik al niet gevraagd bij jullie eerdere vakanties of jullie daar gingen trouwen, en nu zag ik het niet aankomen! Veel geluk samen.

Superkneus

Stelletje boeven!!!!!!!! Van harte gefeliceerd!!!!!!!!
Dat ziet er geweldig uit zeg, wat een plaatjes. Wat zullen jullie een voorpret hebben gehad.
Ik vind het hartstikke leuk om jullie verhalen te volgen, ben benieuwd,

veel liefs!

justine

jeeeeeeeeeeeeeeetje jongens!
wat is dit nou?

gewoon getrouwd? ohooooo......

wat romantisch!
gefeliciteerd van ons 5!
liefs, Justine, Bram en 3

Anneke en Hans

Wat een geweldige verrassing!!! Onze heeeeele hartelijke gelukwensen ook aan de öudjes. Wij wensen jullie een supertijd met zijn vieren op jullie avontuurlijke reis. Veel liefs, Anneke en Hans

Marja ouwerkerk

Lieve Cas en Mirjam

Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag
Heb al gezien dat jullie een hele leuke dag gehad hebben
Wens jullie nog heel veel plezier toe de komende weken

Gr Marja

Mariet

Hallo Cas, Mirjam en kindertjes,
Vanuit en koud en besneeuwd (ik hou niet van sneeuw)
Nederland wens ik jullie fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2010.

Rina van Doorn

Lieve mensen,
Tja.....ik ben er lang stil van geweest.Het zal je ook maar overkomen '' niets vermoedend mee naar Nevis"
en dan komen op een prachtig eiland, waar je een enorme verrassing wacht.Jaloezie is op z'n plaats, want het was een huwelijk als in een sprookje en ach....die mannetjes erbij.
Traantjes bij het zien van het geluk, van dit stralende gezinnetje.
Ook namens mij, dank voor alle lieve reacties!!!!!
Gezellige dagen en een goed 2010 voor iedereen.
Liefs,
Rina .

Tineke Dam

Na het uitbuiken van alle heerlijks van de kerst, wens ik jullie vanuit Rotjeknor alle goeds voor 2010 toe.

Marja Ouwerkerk

Hallo Luitjes

Ja geniet maar lekker van de warmte
Wij hebben hier heel wat sneeuw voor de kiezen gahed maar nu is alles weer verdwenen
Goede kerstdagen gehad?
Wens jullie een avontuurlijk, goed en gezond 2010 toe


Gr Marja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!