CasMirenkids.reismee.nl

Bora Bora en Moorea

Merry Christmas!!

Reacties

Reacties

Martijn, Esther & kids

Dat ziet er goed uit! Jullie gaan het zonder kerstboom vast ook wel redden dit jaar. Hele fijne feestdagen toegewenst namens ons allemaal!

Dikke kus voor Jeroen en Gijs.

willemien

Hoi Cas, Mirjam en kids,
Wat een schitterende foto's! A.s januari gaan wij voor een paar dagen op Curacao kijken of het leuk is om daar te wonen en te werken. Ik ben benieuwd of de stranden net zo mooi zijn als jullie kiekjes?
Vanuit een wit Rotterdam: fijne feestdagen en een mooi, onvergetelijk 2010!
Groet, Willemien

Floortje Dons

Lieve Jeroenie,
Dank je wel voor je hele vrolijke kaart, en ik mis jou ook hoor! Mama heeft laten zien op de wereldbol waar jullie nu zitten, wel heel ver weg hoor! Ik vind jou wel heel stoer dat je tussen de haaien durft te zwemmen, dan durf ik niet hoor denk ik. Ik ben samen met Noor bruidsmeisje geweest bij tante Caro en Ome Olivier en dat was erg leuk in de sneeuw. nog 3 nachtjes slapen en dan ga ik ook voor het eerst naar school, ik kan niet wachten. en oh ja mama's buik barst nu echt bijna dus als het babietje er is dan stuur ik je nog wel een mailtje of ik nog een zusje heb of toch een broertje! knuffies van Floortje

Noor Dons

Oh ja en nog een knuffel voor Gijs van Noor

hugo van Paasen

Hoi Jeroen, wat een coole reis maak jij zeg! Ik mis je wel een beetje hoor. Ik ben gaan schaatsen vandaag, op de straat! Er ligt alleen maar spekglad ijs in onze straat. Jullie maken mooie fotos, echt vet. Er staat wel een kerstboom in jullie huis, net alsof je thuis bent. Mama zegt dat ik geduld moet hebben wanneer je weer thuis bent. Groetjes aan je broertje en vader en moeder.
van Hugo!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!