CasMirenkids.reismee.nl

Nevis; West Indies

Best thuisfront,

De kop is er af! Lekker 1 ½ dagje vliegen - tussenstopje bij London voor een echte fish and chips- veel formulieren, schoenen uit en weer aan en van balie naar balie, treiterende douaniers, maar dan heb je ook wat!

Het vliegen ging overigens prima. Opa en oma's hadden geen druppels nodig om te slapen, Gijsje alleen een goed gesprek. Het was leuk uitgezwaaid te worden door de familie en ook alle SMS-jes en telefoontjes waren hartverscheurend.

Nu lekker een beetje onthaasten op Nevis. En zoals wel vaker in deze regio is het helemaal niet naar; lekker warm boven en onder water en veel gastvrijheid. Vanochtend overigens nog wel een staartje Hurricane meegemaakt; net na het ontbijt (op het strand) een slagregen van warm water met een stormpje van een voor ons ongekend type. Leuk om te zien; Amerikanen rennend achter hun rondvliegend ontbijtje.

Voor de spreukenboekjes: een palmboom is ook maar een boom metblaadjes (oud Neviaans gezegde)

Later

Heleen

Wat een heerlijke foto's en fijn dat iedereen geniet , jong en oud!!

Maak er nog een mooie week van met elkaar!

kus Heleen

Yvonne&Eugène

Ziet er goed uit! Geniet!

hutseflutsjes van de pijnpoli.

Hallo daar,
de foto's zijn niet verkeerd!
Hier is het net zo mooi weer, wij zijn absoluut niet jaloers....:))
Geniet van alles en wij bikkelen door.
Groetjes Leonie en Tamara

Hyke

Afzien is het!!!! ;-) Ben benieuwd naar volgende foto's en verhalen. Carribean is nie verkeerd he?! Have fun!!!!!

de boumaatje en marjolein

van harte van harte, wat een geluk en wat een mooie dag uitgekozen 11-11 ik belde nog naar sandra dat het een ideale dag was geweest voor een mooi paranymfen diner, dat was 11 jaar geleden; voor een meisje uit het zuiden toch een feestdag; maar ok voortaan is het jullie dag.. we gaan het toch nog wel vieren?? ik was vanochtend op school en vond het lege stoeltje van jeroen.. dat jullie wel weten dat we hem missen! er wordt gevochten om jeroen zijn fiets.. plotseling een populair hebbeding in huize bouma.
wij wensen jullie een hele mooie huwelijksreis.. hopen dat gijs heel veel bruidstaart heeft gegeten en een fijne verjaardag..felicitaties voor jullie ouders van ons 5en dikke kus lein

Cora

Sexy jurkje,witte slippertjes,stoere mannen in witte pakken!!!
En dan: Ja,ik wil!!!
Gefeliciteerd,veel geluk,en een hele mooie reis.
Lieve groeten uit Tschagguns
Aad,Cora,Koen en Lieke.