CasMirenkids.reismee.nl

GETROUWD!!! Nevis; 11 november 2009

Hyke

Van harte!!!! Ziet er echt prachtig uit, de hele familie trouwens... Mooi hoor!

Maatje F

Ontzettend gefeliciteerd! Goe Gedaan...

Willem en Els

Geweldig wat een verrassing!!!
Onze hartelijke gelukwensen voor jullie, de kindjes en je ouders.
Wat een mooie fotos, we genieten op afstand mee
Groetjes Willem en Els

Yvonne&Eugène

Wat een verrassing (dus 11/11 is de dag)! Van harte gefeliciteerd! Hele, hele fijne huwelijksreis samen!

edith

Van harte gefeliciteerd allemaal. Aan de leuke en mooie foto's kunnen we zien dat dit een super relaxte bruiloft was. Veel geluk en nog veel plezier met elkaar.

nelleke

Wat leuk. Van harte gefeliciteerd. Goed gedaan!!! En dan nog een wereld reis als "viaje de novios"
ENHORABUENA van de van eckjes, oom, tante, keesje,maria, Javier en Nelleke
BESOS

jwk

He Cas en familie: geweldig!!!!!!

gefeliciteerd; ook alvast met je verjaardag!!!!!!

jw

Petra

Waaat, Mirrie, Cas en kleine mannen!!! Wat een geweldig nieuws. Het ziet er prachtig en romantisch uit, hadden we er maar bij kunnen zijn :). Geniet ontzettend van jullie droom... liefs Petra

Tamara

Cas en Mirjam,
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Echt super gaaf.

Tamara.

Francis van Neutegem

Mirjam en Cas,

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Veel geluk en plezier voor nu en in de toekomst.

Geweldig om het op zo'n mooie locatie te doen

Francis

tamara naujoks

Van harte gefeliciteerd en veel geluk toegewenst. Prachtige foto's trouwens. Speciale groeten aan Jeroen van klasgenootje Tamara,

Groeten van
Familie Naujoks en hond Jaco

melanievip@hotmail.com

Lieve buren, wat een verrassing!! Prachtige beelden van een gelukkig bruidspaar op een schitterende lokatie en wat bijzonder dat de jongens erbij zijn. Wij wensen jullie heel veel liefs vanuit een regenachtige straat en wensen jullie een fantastische reis toe! Familie van Paassen.

Bart en Heleen

Lieve broer, zwager en schoonzus! Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Wij hebben genoten van de mooie, leuke, lieve én ontroerende foto's van deze mooie gebeurtenis op een wel heel bijzonder plekje!! Ik heb mijn eigen broer niet eerder zo gelukkig zien kijken als op deze foto's!!
Liefs en een hele dikke kus van Bart en Heleen

Susanne

Hoi Mirjam en Cas,
Wat ontzettend leuk zeg!! Van harte gefeliciteerd! Ziet er mooi uit. En nog veel plezier op jullie wereldreis!
Liefs Susan

Patricia

Eindelijk niet meer in zonde ;-)
Van harte gefeliciteerd!

Carlien

Wat geweldig! Gefeliciteerd! Een hele verrassing! Geniet van jullie reis,
groetjes Carlien

Patricia vd Sloot

He luitjes,

Supergefeliciteerd!!!! Wat een verrassing.
Welkom in de wereld van de geringde duifjes... voel je niks van hoor!

Wij wensen jullie heel veel liefde, geluk en gezondheid en heeeeeel veel plezier met zijn viertjes!

Groetjes,
Patricia en Marco, Aletta en Christabel

Marloes Crietee

Ik vind bruidstaart ook heel lekker hoor! Gefeliciteerd en geniet ze!

Marloes

Liselotte & Hilco

Wat een verrassing!!!! Jullie zien er heel happy uit met elkaar. Een super mooi begin van een mooie reis. Gefeliciteerd!
Liefs,
Lot en Hilco

Paul Jambers

heb nog lang geduurd..............

maar Suske en Wiske, van harte namens mij en het hele team!

Kus voor Cas van de heer Jambers alias Rataplan..........

alle POPA Girls

GEFELICITEERD heel veel geluk met jullie 4 tjes en nogmaals heel veel reisplezier.

Mieke, Angelique, Shanna, Fiona, Irene en Esther

Steffie

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Heel veel geluk, liefde en gezondheid toegewenst tijdens jullie reis en natuurlijk erna!

Ed Poel

Proficiat!!!! Cas, Mirjam en kids !!!
Mooi begin van zo'n bijzondere reis. Leuke foto's !!
Geniet van de reis en vooral; geniet van elkaar, uiteraard incl die 2 mooie jochies van jullie.

groeten, Ed

Barb Dam

Super gefeliciteerd, gaaf zeg daar. Heel veel geluk, liefde en gezondheid met z'n allen voor nu en in de toekomst. Geniet ervan!

Liefs Barb (je anesthesie-kind)

Tutein-Tseng

Lieve Cas en Mir,
Wat een feest zo aan het begin van jullie geweldige reis wat op zich al een feest is...gefeliciteerd Cassie met je verjaardag! ..en getrouwd!! We hadden het natuurlijk kunnen bedenken doordat de ouders mee gingen, maar totaal niet aan gedacht. Wel een heel romantische plek, en heerlijk om te zien dat jullie zo stralen. Maar we willen nog wel een feessie hoor!
Geniet lekker, dat zal niet al te moeilijk zijn, heel veel liefs van Rotterdam-Kralingen.
XX

marianne (oltie)

cas, natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Ria en Marianne

Van harte gefeliciteerd! Wat een geweldig moment op een geweldige plek. Ga lekker genieten van en met elkaar op alle andere geweldige plekken die nog komen gaan. XX, van A tot Z.

Louise Klaassen

Van harte gefeliciteerd!!! Geniet van de reis en de mooie ervaringen.
Groetjes,
Louise Klaassen

Tineke Dam

Van harte gefeliciteerd met dit mooie nieuws.
Geniet van jullie reis knuffel voor de kinderen.

maaike, Philmar & kids

Lieve luitjes,
Even een berichtje uit Cognac. Cas van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!
Hoe bevalt jullie het luie, getrouwde leven?
Hier alles goed, lekker ROT weer met heeeeel veel regen.
Veel liefs uit Cognac

hidde en ineke de vries

hoi lieverds van harte gefeliciteerd , geweldig hoor wij
hadden al zo iets vermoed en hebben de 11 van de 11de op jullie geproost. Wat zagen jullie er mooi en
gelukkig uit met z'n allen. Geniet er nog van en we zullen jullie blijven volgen. Dikke kussen van Hidde en Ineke

Marianne van Harten

Hallo lieve reizigers

Wat een super nieuws! Hartelijk gefeliciteerd!
Een prachtig begin van een mooie reis.
De bruidstaart moet als je het gezichtje van Gijs ziet ook erg lekker zijn geweest.
Veel geluk met zijn 4tjs.
liefs Marianne

Petra Slinger

Van harte gefeliciteerd en veel geluk toegewenst. Wat een mooie, relaxte trouwfoto's. Geniet van jullie reis.

Groetjes, Petra

loes en rens

cas en mirjam
wat een verassing! Veel geluk gewenst en de taart houden we te goed.
veel liefs en een kusje voor de jongens

Johan en Marieke

Hey Cas, Mir, Jeroen en Gijs!
Hartelijk Gefeliciteerd!!! Heel veel geluk gewenst met elkaar! Wat super leuk zeg! Geniet met elkaar nog van de verdere (huwelijks)reis!
Liefs, en een dikke knuffel voor Jeroen en Gijs!

Willemien van der Meulen

Beste Cas,Mirjam,Jeroen en Gijs,
Wat een verassing zeg! Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk met elkaar. Geniet van jullie verdere reis; de eerste foto's zijn prachtig!
Groet,
Willemien

Harrie en Cathy Steenbergen

Hallo allemaal,

wat onwijs gaaf om zo te trouwen! Veel geluk en nog veel plezier verder,
groetjes,

Harrie en Cathy.

Wim & Carla van Helden, Almunecar

Lieve Mirjam en Cas,
Een huwelijk als in een film!!! Prachtig! We hebben via moeder Rina al jullie foto's kunnen bewonderen. Jullie zagen er geweldig en heel gelukkig uit!
Vanuit een ander zonnig oord (Spanje) van harte gefeliciteerd en een fantastische reis verder!